1) Pirkimo-pardavimo sandoriams, atliekamiems evoergo.lt
elektroninėje parduotuvėje, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų
nuostatos.
2) Kliento pateiktas užsakymas yra laikomas Kliento
pageidavimu įsigyti tam tikras prekes iš Evoergo.lt. Klientui pateikus užsakymą
įsigyti prekes iš Evoergo.lt, Evoergo.lt išsiunčia Klientui žinutę,
patvirtinančią apie Kliento užsakymo gavimą, kartu su visa užsakymo detalizacija
(toliau – Užsakymo patvirtinimas). Užsakymo patvirtinimas reiškia, jog Evoergo.lt
gavo Kliento užsakymą, tačiau tai nėra Kliento pageidavimo įsigyti prekes
akceptavimas. Evoergo.lt tik priima Kliento pageidavimą, tačiau Kliento
užsakytų prekių pirkimo-pardavimo sandoris laikomas sudarytu tarp Kliento ir Evoergo.lt
nuo momento, kai (i) prekės yra išsiunčiamos Klientui ir Evoergo.lt apie tai
informuoja Klientą jo nurodytais kontaktais. Jei Kliento užsakymas išsiunčiamas
daugiau nei viena siunta (gabenimu), Klientas gali gauti atskirą Išsiuntimo
patvirtinimą kiekvienai siuntai (gabenimui) – tokiu atveju, kiekviena siunta
(gabenimas) ir kiekvienas Išsiuntimo patvirtinimas bei atitinkamas išsiuntimas
(atgabenimas) bus laikomi atskirų pirkimo-pardavimo sandorių tarp Kliento ir Evoergo.lt
sudarymu dėl Kliento įsigyjamų prekių iš elektroninės evoergo.lt parduotuvės.
Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą dėl bet kurio produkto bet kuriuo
metu iki Išsiuntimo patvirtinimo pranešimo išsiuntimo. Tokiu atveju Evoergo.lt
įsipareigoja grąžinti Klientui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas.
3) Evoergo.lt elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės,
kurias parduoda kiti pardavėjai – tokių prekių galutiniai pardavėjai yra Evoergo.lt
partneriai (nurodoma prekės kortelėje – ,,Pardavėjas“), kurie išrašo
pardavimo-pirkimo dokumentus. Tokiu atveju užsakymo vykdymas perduodamas
partneriui (apmokėjimas, komunikacija su Klientu, transportavimas, prekių
atidavimas iš nurodyto partnerio adreso, bei kitos pareigos, kurios priklauso
pardavėjui pagal LR įstatymus). Už netikslumus apie prekę, jos kainą, kiekį ir
kitą būtiną informaciją atsako partneris pagal LR įstatymus. Tokiems
užsakymams, kiek taikytina, taip pat taikomos ir šios taisyklės, įskaitant ir
punktą Nr. 2.
4) Jei Evoergo.lt dėl svarbių aplinkybių negali pateikti
Klientui užsakytos prekės, Evoergo.lt turi teisę pasiūlyti Klientui analogišką
ar, kiek įmanoma, savo savybėmis panašesnę prekę. Klientui atsisakius priimti
prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Evoergo.lt įsipareigoja
grąžinti Klientui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas ir anuliuoti
Kliento užsakymą.
5) Nepaisant visų Evoergo.lt dedamų pastangų, gali būti, jog
tam tikrais atvejais el. parduotuvėje www.evoergo.lt esančios prekės per klaidą
gali būti neteisingomis kainomis. Evoergo.lt patikrina kainas apdorojant
Kliento pateiktą užsakymą įsigyti pageidaujamas prekes. Jei nustatoma klaida,
ir prekės kaina iš tiesų yra didesnė, nei buvo rodoma elektroninėje
parduotuvėje www.evoergo.lt, Evoergo.lt susisiekia su Klientu jo nurodytais
kontaktais prieš išsiunčiant prekę ir pasitikslina, ar Klientas vis dar
pageidauja įsigyti prekę už teisingąją kainą, ar norėtų atšaukti pateiktą
užsakymą konkrečiai prekei. Jei teisingoji produkto kaina yra mažesnė, nei
rodoma elektroninėje parduotuvėje www.evoergo.lt, Evoergo.lt parduoda prekę už
žemesnę kainą ir išsiunčia prekę Klientui, o sumokėtą kainos už prekę perviršį
grąžina Klientui per 7 (septynias) darbo dienas, jei Klientas jau yra sumokėjęs
už prekę.
6) Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų
teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, Kliento galimybės naudotis www.evoergo.lt
svetaine bus ribojamos.
7) Evoergo.lt įsipareigoja neperduoti registracijos metu
pateiktos Kliento konfidencialios informacijos trečiosioms šalims, išskyrus
teisės aktų numatytas išimtis.
8) Evoergo.lt internetinėje parduotuvėje teisę įsigyti
siūlomas prekes turi fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų; jaunesni nei
18 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą; juridiniai asmenys.
9) Draudžiama kopijuoti, naudoti, platinti, atkurti
puslapyje esančią informaciją ar jos turinį be raštiško Evoergo.lt svetainės
savininko sutikimo; naudoti kompiuterines programas, galinčias pakenkti šios
internetinės svetainės darbui ar kitais veiksmais trikdyti Evoergo.lt sistemos
veiklą.
10) Nurodydami savo duomenis, Klientai turi naudoti
lietuviškas raides. Vardų, pavardžių, vietovių pavadinimai privalo prasidėti
didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą – tai
reikalinga ne tik pristatant prekes, bet ir formuojant sąskaitą.
11) Klientai registruodamiesi privalo nurodyti savo telefono
numerį. Prieš išsiunčiant pirmąjį užsakymą, Evoergo.lt susisiekia su Klientais
telefonu.
12) Evoergo.lt pasilieka teisę:
• koreguoti puslapyje esančią informaciją – atsiradus
naujiems šių taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
• riboti Klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes
naudotis šia svetaine;
• retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus Kliento
apmokėjimą už prekę iš anksto;
• asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius
kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.
13) Klientai, pirkdami prekes Evoergo.lt, patvirtina, jog
yra susipažinę su prekių grąžinimo taisyklėmis bei garantijomis. ( Prekių
grąžinimąs ir garantijos )
14) Remiantis LR PVM įstatymo komentaro 79 str., PVM
sąskaitos faktūros išrašomos ir perrašomos tik tą pačią dieną, kai įvyksta
pardavimas. Klaidos sąskaitose yra taisomos tik einamuoju mėnesiu.
15) Klientai patvirtina, jog jiems yra žinoma jų teisė
tikrinti įsigyjamą prekę jos atsiėmimo momentu – t. y., patikrinti pakuotės
būklę, jos turinį, prekių kiekį, dydį ir asortimentą. ( Informacija ką daryti
pastebėjus problemą prekės atsiėmimo metu ). Nepatikrinus prekės jos atsiėmimo
metu, Evoergo.lt turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl prekės nepriimti. Klientas
turi sudaryti kurjeriui visas sąlygas, kad prekė būtų tinkamai perduota
gavėjui. Jei gavėjas yra nepilnametis asmuo, o Klientas leido gavėjui priimti
prekę, atsakomybė dėl pasirašytos siuntos tenka Klientui.
16) Prekė gali skirtis nuo prekės, parodytos nuotraukoje.
Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.
17) Prekių kiekiai yra riboti.
18) Visa informacija apie prekių prieinamumą, siuntimo ir
pristatymo terminus yra orientacinio pobūdžio, ir nėra laikoma Evoergo.lt
privalomais ar Klientui garantuotais prekių pristatymo ar atgabenimo terminais,
nors Evoergo.lt, siekdama turėti laimingus Klientus, paprastai prekes pristato
(atgabena) laiku. Tuo atveju, jei Kliento užsakymo apdorojimo metu Evoergo.lt
pastebės, jog Kliento pageidautos įsigyti prekės nėra, atliekami veiksmai,
aptarti šių taisyklių punkte Nr. 4.
19) Prekės kaina matoma www.evoergo.lt gali pasikeisti bet
kuriuo metu dėl duomenų sinchronizavimo iš tiekėjų. Duomenų sinchronizavimas
vyksta 24 val. per parą.
20) Reklamose kainos, kiekiai, kita informacija apie prekes
gali skirtis dėl duomenų sinchronizavimo, kuris vyksta 24 val. per parą, ir
nesutapti su www.evoergo.lt svetainėje pateikiama informacija. Teisinga
informacija laikytina, kuri pateikta www.evoergo.lt svetainėje.
21) Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos
prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos
tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262
67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos
teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/index.php?470187665
) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Pastaba:
visais atvejais Klientų prašome pirmiausiai kreiptis į Evoergo.lt.